Τηλέφωνο Επικοινωνίας
        210 5779772 

0item(s)

Δεν υπάρχουν προϊόντα στο Καλάθι Αγορών σας

Product was successfully added to your shopping cart.

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

O καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή  χρημάτων. Απαραίτητη προϋπόθεση το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Οποιαδήποτε Ακύρωση Παραγγελίας μπορεί να γίνει άμεσα μέσα στις επόμενες 8 ΕΡΓΑΣΙΜΕΣ ώρες από την παραγγελία ΜΟΝΟ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ .
Σε αντίθετη περίπτωση θα εκτελεστεί κανονικά και οποιαδήποτε διαφορά  εάν επιβαρύνει την εταιρία μας με άσκοπα έξοδα που προκλήθηκαν από άπατη ή δόλο θα επιλυθεί μέσω δικαστικής οδού.

Αν επιθυμείτε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος λόγω βλάβης και το προϊόν είναι εντός εγγύησης , μέσα σε 15 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία αγοράς το hotsale.gr αναλαμβάνει τα μεταφορικά έξοδα επιστροφής. Μετά το πέρας των 15 ημερών ο πελάτης επιβαρύνεται με οποιοδήποτε κόστος αποστολής και μπορεί να μας στείλει πίσω το δέμα του με οποιαδήποτε εταιρία ταχυμεταφορών της αρεσκείας του.

Η εταιρεία μας ελέγχει κάθε προϊόν προς αποστολή, ώστε να πληροί τις σχετικές προδιαγραφές, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση και να συσκευάζεται με το καλύτερο δυνατό τρόπο προς αποφυγή φθοράς.

Καμία αλλαγή δεν γίνεται δεκτή αν : το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, αν έχει ανοιχθεί η αρχική συσκευασία και έχει σημάδια φθοράς , δεν συνοδεύεται από την αρχική του συσκευασία και δεν υπάρχει παραστατικό πώλησης (απόδειξη λιανικής πώλησης, τιμολόγιο ή αριθμός ηλεκτρονικής παραγγελίας)

Σε προσφορές και προϊόντα
stock  δεν γίνεται αντικατάσταση προϊόντων.

Εφόσον το προϊόν δεν είναι δυνατό να αντικατασταθεί για οποιοδήποτε λόγο και είναι εντός της εγγύησης τότε γίνεται πίστωση του ακριβούς ποσού της αγοράς (χωρίς τα μεταφορικά έξοδα) για μελλοντικές αγορές. Η πίστωση ισχύει μέχρι τη λήξη της εγγύησης.

 Γίνεται αντικατασταση μόνο σε περίπτωση διαπίστωσης βλάβης  απο το Τεχνικό τμήμα του Εισαγωγέα και πάντα με όμοιο ή ίδιο προϊόν σε χαρακτηριστικά και αξία.

Σε περίπτωση λάθους αγοράς σας κάποιου προϊόντος γίνεται αντικατάσταση μονο εάν το προϊόν δεν έχει ανοιχθεί από την αρχική συσκευασία κατόπιν δικού μας ελέγχου αφού επιστραφεί με δικά σας έξοδα αποστολής.

Σε καμία περίπτωση μετά από αντικατάσταση του προϊόντος δεν ακολουθεί άμεση δεύτερη αντικατάσταση με ίδιο προϊόν .

Σε περίπτωση διαφωνίας με τα παραπάνω δεν πρέπει να προβείτε σε αγορά, διαφορετικά αποδέχεστε τους παραπάνω όρους

 

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Η εγγύηση των προϊόντων παρέχεται παντα από την κατασκευάστρια εταιρεία με ευρωπαικη ισχύ.

Συγκεκριμένα η εγγύηση ισχύει :

για μπαταρίες 6 μήνες

για φορτιστές, έξυπνα ρολόγια, tv box 1 χρόνο

για κάμερες και καταγραφικά 2 χρόνια

για συστήματα Paradox χρόνια

 

Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ


1. Όταν το προϊόν έχει υποστεί βλάβη από υπερτάσεις του δικτύου 220V ή υπερτάσεις του τηλεφωνικού δικτύου.

2. Από λάθος συνδεσμολογία, πτώση, εισροή υδάτων, έκθεση σε θερμοκρασία ή υγρασία εκτός των ορίων λειτουργίας που ορίζει ο κατασκευαστής.

3. Επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό της εταιρείας μας.

4. Όταν έχει καταστραφεί ή αφαιρεθεί ο σειριακός αριθμός ή ο κωδικός του προϊόντος.

5. Όταν στις κάμερες ή στους φορτιστές έχουν κοπεί τα καλώδια των βυσμάτων.

6.'Οταν το προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία

 Η υποχρέωση της εταιρείας μας  σαν διανομέας  περιορίζεται στην δωρεάν

επισκευή ή αντικατάσταση των ελαττωματικών εξαρτημάτων (εργασία και ανταλλακτικά).

Απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή της εγγύησης είναι η προσκόμιση (πρωτότυπο ή αντίγραφο) του παραστατικού αγοράς ή του αριθμού της αποστολής voucher απο τα Ελτα 

Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής ενός προϊόντος και μόνο τότε, μπορεί να γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν ιδίων ή παρόμοιων χαρακτηριστικών, ιδίου ή άλλου κατασκευαστή.

Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.

 Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή μετά το πέρας των 15 ημερών μετά την ημερομηνία αγοράς.

Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εντός εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογία, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερτάσεις τηλεφωνικού δικτύου, κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης.