- Ωρες λειτουργιας: Δευτέρα - Παρασκευή: 09:00 - 18:00 Σάββατο: 9:00 - 15:00
- ΨΑΧΝΕΙΣ ΤΟ ΔΕΜΑ ΣΟΥ;
- Δημιουργία λογαριασμού
1. Επιστροφές
Στην εταιρία μας θέλουμε όλοι οι πελάτες μας να είναι 100% ευχαριστημένοι από τις αγορές τους και τα προϊόντα μας. Στην περίπτωση όμως που το προϊόν που αγοράσατε είναι ελαττωματικό ή διαφέρει με αυτό που είδατε στο site, είτε στην εικόνα, είτε στην περιγραφή του, μπορείτε να το επιστρέψετε.
Επιπλέον, ενδέχεται λόγω του εύθραυστου ορισμένων προϊόντων να προκληθεί ζημιά σε αυτά. Σε αυτή την περίπτωση παρακαλείστε να μην τα πετάτε και να ακολουθήσετε την κατωτέρω διαδικασία. Για την ταχύτερη και αρτιότερη εξυπηρέτηση σας, σας συστήνουμε να ελέγχετε τα προϊόντα σας, αμέσως κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας.
Τέλος, έχετε το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τη σύμβαση πώλησης.
1.1 Για να ενεργοποιήσετε τη διαδικασία της επιστροφής, θα πρέπει πρώτα να μας ενημερώσετε με email ή τηλεφωνικώς για το αίτημα σας, να συμπληρώσετε την ειδική φόρμα Επιστροφής/ Υπαναχώρησης (εδώ) καθώς και να μας αποστείλετε φωτογραφίες του προϊόντος υποδεικνύοντας μας τον λόγο.
Μόλις παραλάβουμε τις φωτογραφίες και αξιολογηθεί η αιτία, το προϊόν θα πρέπει να σφραγιστεί/ ετοιμαστεί προς αποστολή σε εμάς. Μόλις παραλάβουμε το προϊόν και βεβαιωθεί πως βρίσκεται σε καλή κατάσταση, θα σας το αντικαταστήσουμε ή θα σας επιστρέψουμε τα χρήματα στον λογαριασμό σας.
Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη. Αυτό σημαίνει:
Αν τηρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε ελεύθερα να το αποστείλετε πίσω σε εμάς για αντικατάσταση. Σε αντίθετη περίπτωση διατηρούμε το δικαίωμα να μη δεχτούμε την επιστροφή.
Δώστε μεγάλη προσοχή στους χρόνους ειδοποίησης, αναφοράς, επιτρεπομένων προθεσμιών επιστροφής καθώς και των εγγυήσεων
2. Ιδιαίτερες περιπτώσεις
2.1 Εκπτώσεις
Όταν ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε ένα προϊόν, το οποίο δεν έχει έκπτωση και να το αντικαταστήσει με κάποιο άλλο εκπτωτικό, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αρχική τιμή και όχι με αυτή της έκπτωσης. Σε περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί να πραγματοποιήσει αλλαγή σε προϊόν σε προσφορά και να το αντικαταστήσει με ένα άλλο προϊόν άνευ έκπτωσης ή σε μεταγενέστερο χρόνο οπότε και θα έχει λήξει η προσφορά, η αλλαγή θα πραγματοποιείται με βάση την αξία το προϊόντος με την έκπτωση και όχι προ της έκπτωσης.
2.2 Εργασία Μη Εξειδικευμένου/ Mη Πιστοποιημένου Τεχνικού
Επιδείξτε ιδιαίτερη προσοχή σε ορισμένα εξειδικευμένα προϊόντα (κάμερες, καταγραφικά, συστήματα συναγερμών, κλειδαριές ξενοδοχείων, θυροτηλεοράσεις κ.λ.π ) που απαιτούν γνώσεις πιστοποιημένου, εξειδικευμένου τεχνικού/ προγραμματιστή ή εγκαταστάτη. Πριν την αγορά αναζητήστε με δική σας ευθύνη τον αρμόδιο τεχνικό . Η εργασία ενός μη σχετικού ατόμου μπορεί να προκαλέσει βλάβη στο προϊόν η οποία ΔΕΝ θα καλυφθεί από την δωρεάν εργοστασιακή εγγύηση αν τη δικαιούστε.
2.3 Αλλαγή Αξίας
Η Εταιρεία έχει κάθε δικαίωμα να μεταβάλει οποιαδήποτε στιγμή, και άνευ προηγούμενης ειδοποίησης, τις αξίες των διατιθέμενων προϊόντων σύμφωνα πάντα με τους Κανόνες Δεοντολογίας του Ηλεκτρονικού Εμπορίου και τους Όρους Προστασίας του Καταναλωτή.
3. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος (Dead. On. Arrival)
Εάν το προϊόν προς επιστροφή και αντικατάσταση, είναι Ελαττωματικό και αφορά τα αναλώσιμα μέρη του προϊόντος (π.χ μπαταρία, βαλβίδα κλπ), τότε τα μέρη αυτά θα αντικαθίστανται και θα επιστρέφεται εκ νέου το προϊόν, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
Πρώτα πρέπει μας επιστραφεί, στη διεύθυνση που αναγράφεται παρακάτω, μαζί με το παραστατικό αγοράς και εντός 7 εργάσιμων ημερών. Έπειτα θα πραγματοποιηθεί η απαραίτητη προϋπόθεση του ελέγχου του προϊόντος και την εξακρίβωση της καλής κατάστασης της συσκευασίας του και των μερών του.
Ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Η μεταφορά των προς επισκευή προϊόντων γίνεται με ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.
Αν η βλάβη έχει προκύψει από την κακή χρήση του προϊόντος ή από κακή συσκευασία κατά τη μεταφορά του προς τα εμάς, διατηρούμε το δικαίωμα να μην το αντικαταστήσουμε. Σε αυτή την περίπτωση ο αγοραστής, επιβαρύνεται τη χρέωση των μεταφορικών από και προς τα εμάς. Αν στο προϊόν που μας αποστείλετε δεν εντοπιστεί κάποια βλάβη/ελάττωμα, θα σας το επιστρέψουμε εφόσον το επιθυμείτε και θα επιβαρυνθείτε τα μεταφορικά του από και προς τα εμάς.
Πρέπει να δώσετε στο κατάστημα την ευκαιρία να αποκαταστήσει το πρόβλημα. Εκείνο θα αποφασίσει αν θα σας επιστρέψει τα χρήματα, αν θα το επισκευάσει ή θα το αντικαταστήσει. Αν το κατάστημα επιλέξει να επισκευάσει το είδος είναι δική του ευθύνη να το επιστρέψει και να κάνει τις συνεννοήσεις με τον κατασκευαστή.
Σε περίπτωση που ο αγοραστής αμφισβητεί ότι η βλάβη σε προϊόν εντός εγγύησης δεν προκλήθηκε από λάθος συνδεσμολογία η προγραμματισμό, υπέρβαση τροφοδοσίας, υπερτάσεις τηλεφωνικού δικτύου, κεραυνούς, έκθεση σε ακραίες συνθήκες, αλλά είναι ελαττωματικό το ίδιο το προϊόν, τότε ο αγοραστής μπορεί να ζητήσει να αποσταλεί το προϊόν στην κατασκευάστρια εταιρεία με δικά του έξοδα για την εξακρίβωση του τρόπου πρόκλησης της βλάβης.
Σε καμία περίπτωση μετά από αντικατάσταση του προϊόντος δεν ακολουθεί άμεση δεύτερη αντικατάσταση με ίδιο προϊόν. Σε αυτή τη περίπτωση και κατόπιν παραδοχής της εταιρίας μας της κακής ποιότητας του αποθέματος της, πραγματοποιείται επιστροφή χρημάτων.
Η επισκευή ή αντικατάσταση ενός προϊόντος εντός της εγγύησης, δεν σημαίνει και την εκ νέου ανανέωση της εγγύησης.
4,Εγγύηση
Η εγγύηση των προϊόντων (6 μήνες έως 3 έτη) παρέχεται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία και ως τέτοια ποικίλλει βάσει των προϊόντων.
Η εγγύηση δεν ισχύει στις παρακάτω περιπτώσεις:
5. Δικαίωμα Υπαναχώρησης (αλλαγής γνώμης),
6. Επίλυση Διαφορών
Για όποια διαφορά ήθελε προκύψει μεταξύ της Εταιρίας και χρηστών από την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος θα καταβάλλεται προσπάθεια για φιλική επίλυση μετά από σχετικό έγγραφο αίτημα του χρήστη.
Με γνώμονα την ενίσχυση της εμπιστοσύνης των χρηστών, η Εταιρία μας αναγνωρίζει, αποδέχεται και χαιρετίζει την προσφυγή στην πλατφόρμα ηλεκτρονικής επίλυσης διαφορών (Online Dispure Resolution – ODR) με σκοπό την ηλεκτρονική επίλυση των διαφορών. Μέσω της πλατφόρμας Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών (ΗΕΔ) στην ιστοσελίδα:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/
Χρήστες και Εταιρία δύνανται να υποβάλουν ηλεκτρονικές καταγγελίες και να συμφωνήσουν ποιός από τους αναγνωρισμένους σε κάθε κράτος μέλος φορείς επίλυσης, επιθυμούν να αναλάβει την εξωδικαστική ηλεκτρονική επίλυση της διαφοράς τους. Εφόσον η διαφορά δεν μπορεί να επιλυθεί εξωδίκως, η διαφορά θα επιλύεται με προσφυγή στα κατά τόπους αρμόδια πολιτικά δικαστήρια.
Σε περίπτωση αδυναμίας λειτουργίας ενός προϊόντος, είτε λόγω βλάβης είτε άλλων παραγόντων (κακή εγκατάσταση, διακοπή τηλεφωνικής γραμμής, διακοπή ασύρματης επικοινωνίας, ανεπαρκής συντήρηση) η Εταιρία μας. σε καμία περίπτωση δεν φέρει ευθύνη για βλάβες κατά της ζωής και της περιουσίας που μπορούν να συμβούν στον φυλασσόμενο χώρο
Παρακαλούμε πολύ διαβάστε προσεχτικά τους όρους αγοράς , επιστροφής και εγγύησης πριν από την αγορά σας. Προχωρήστε σε ηλεκτρονική παραγγελία και αγορά μόνο αν συμφωνείτε απόλυτα με όλα τα παραπάνω. Για οποιοδήποτε σημείο επιθυμείτε οποιαδήποτε επεξήγηση καθώς και για όποια απορία σας δημιουργηθεί καλείστε ελεύθερα να επικοινωνήσετε μαζί μας στα τηλέφωνα παρακάτω.
Οποιαδήποτε διαφορά, εάν επιβαρύνει την εταιρία μας με άσκοπα έξοδα που προκλήθηκαν από άπατη ή δόλο, διατηρεί το δικαίωμα επίλυσης της, δια της δικαστικής οδού.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας αποδέχεστε όλους τους παραπάνω όρους.